CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com (Mayte Andrés)

dilluns, 1 de juny del 2020

Dilluns 1/06/20

Bon dia nens i nenes!
Començem un nou mes i entrem en la recta final d'aquest curs tan extrany i complicat.

CATALÀ: Avui no tindreu tasca de català. En comptes d’això aprofitarem per fer una revisió de les tasques que heu anat fent. Mireu els documents de cada assignatura i aseguren-vos que totes les tasques están acabades i corregides. 

Penseu que molts de vosaltres esteu fent tasques que us quedaven per fer i és molt fàcil que alguna no l’hagi vist ni corregit. 

Si ho teniu tot revisat i us falta alguna tasca per fer, aprofiteu avui. Recordeu que queden 2 setmanes per a que acabi el curs i us recomanaria que reviseu les tasques que teniu pendents d'entregar. Si necessiteu la meva ajuda per organitzar-vos, poseu-vos en contacte amb mi.

M’agradaría que m’enviàssiu un correu dient si heu revisat les tasques corregides o si n’heu trobat alguna que falta corregir, per favor indiqueu-me quina, jo us la corregiré tan aviat com em sigui possible.

A partir d’avui, agrairia molt que quan acabeu de fer una tasca, m’aviseu de que ja l’heu acabat per a que pugui passar a corregir-la, ja que moltes vegades quan vaig a corregir-les encara no les heu fet o no les heu acabat. D’aquesta manera segur que no ens en deixem cap sense corregir :)

Daltra banda us volia recordar que SEMPRE que ho necessiteu, em podeu escriure un correu per demanar-me que ens conectem a l’aula virtual i poder resoldre els dubtes que tingueu per videoconferència. Alguns dels vostres companys/es ja ho han estat fent.

Avui hi estaré de 10 a 13h


VALORS:

RELIGIÓ:


Religió by gmprimaria6 on Scribd
BON DIA A TOTHOM!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Revissa l'ortografia!