CEIP Guillem de Montgrí - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) - Tel/fax: 971344818 - Eivissa - (Illes Balears) ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per dubtes i suggeriments: mayteandres@ceipguillemdemontgri.com (Mayte Andrés)

dilluns, 16 de març del 2020

Feines de classe per al dilluns 16/03/20

Bon dia!

En aquesta entrada us deixo els deures per avui. Qualsevol dubte em podeu escriure en els comentaris.

CATALÀ: Pàg 129 primer heu de llegir i prestar atenció als elements d'una narració. A continuació, heu de fer la vostra narració a partir d'aquest començament: "Tot va començar quan aquell matí em vaig aixecar amb la cara plena de taques verdes..."

* Vos he compartit un document a cadascú al vostre Drive per poder fer-ho directament a l'ordinador i així jo poder-ho anar corregint aquests dies. Si algú pel que sigui no ho pot fer a l'ordinador, no passa res, ho feu al quadern de català i en tornar m'ho entregueu.

SOCIALS: heu d'entrar al vostre compte de Gmail de l'escola i trobareu un missatge que diu: "Espanya en el segle XIX (I)". L'obriu i clicau en emplena formulari (Vegeu imatge).


* Si a algú no li ha arribat, feu-m'ho saber a través del meu correu electrònic gmprimaria6@ceipguillemdemontgri.com.


NATURALS: pàg 86 llegir i fer l'exercici 4 de la pàgina 87.

Molts d'ànims!

IMPORTANT! US ESTIC CORREGINT LES NARRACIONS QUE ANEU ACABANT. PER FAVOR MIREU ELS COMENTARIS, JA QUE N'HI HA ALGUNES QUE SÓN MASSA BREUS. RECORDEU QUE ESTEU A 6È DE PRIMÀRIA!

Maria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Revissa l'ortografia!